środa, 26 lutego 2014

Informacja

To jeszcze nie nowy rozdział, aczkolwiek niedługo on się pojawi, tak jak niespodzianka ^^
Tak sobie stoję pod prysznicem, wyje i jak to w takich sytuacjach bywa, do głowy wpadł mi super mega odjazdowy odlotowy pomysł! Przynajmniej według mnie ;)
Co byście powiedzieli aby pojawiła się nowa zakładka "Zapytaj bohatera"?
Polegało by to na tym, że w komentarzach zadajecie pytania, pisząc np. Do: Harry, dalej pytanie. Moglibyście pytać się wszystkich, nawet autora jak chcecie haha.
Jeszcze w zakładce napiszę jak to ma wyglądać. Odpowiada oczywiście moja skromna osoba, ale z punktu widzenia danego bohatera :)
Co wy na to? Wiem, że jesteście zachwyceni! Wiem, że już chcecie przesilić system pytaniami! Wiem, że... dobra nie ważne haha.
Także pomysł włączam na próbę, jak się nie przyjmie, to trudno.
Pozdrawiam mocno i czekajcie cierpliwie na nowy rozdział.
Wasza ukochana miłosierna przezabawna Alexandra Black :)

6 komentarzy:

  1. Alexuś, kochana, mogłabyś o normalnej porze pisać posty? Spać nie dajesz! Pomył jest świety!
    Pozdro z komórki
    Idril
    P.S. kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł super!!!!! Czekam niecierpliwie :D
    Dżulia

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać jak tylko dokończę i przepraszam za opóźnienie,ale mam jeszcze małe kłopoty z połączeniem z internetem i dochodzi do tego nauka i nie ma kiedy, bardzo przepraszam :( Postaram się jak najszybciej!
      Alex

      Usuń
  4. u mnie tez cos dla potterheads ;)

    podoba mi sie^^ :)

    OdpowiedzUsuń