sobota, 1 lutego 2014

Liebster Awards

To jeszcze nie nowy rozdział, ale mogę wam zdradzić, że powoli się pisze ;) Zostałam nominowana do Liebster Awards przez kochaną Niedoskonałą, za co z całego serca jej dziękuję.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za ,, dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informując ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. Pięć ulubionych piosenek.
Numer jeden to zdecydowanie "Hall of Fame"- The Script.  Również tego zespołu "Breakeven".
Piosenka, którą ubóstwiam to "This Is War" 30 Seconds to Mars. No i oczywiście "Burn It Down"- Linkin Park. Nie może też zabraknąć tutaj "Świt"- Zeusa.
2. Czemu taka tematyka bloga?
Zakochałam się w świecie Harry'ego Pottera. To wyjaśnia chyba wszystko :)
3. Pierwsza rzecz, która Ci właśnie przyszła na myśl to... ?
Dlaczego psy nie latają... Tak, mój umysł mnie samą przeraża i w najmniej odpowiednich momentach podsuwa mi dziwne myśli :P
4. Lubisz dźwięk sms'a ?
Hmm... nie.
5. Co najbardziej lubisz czytać?
Wszystkie książki fantasy i przygodowe. Ulubione sagi to właśnie "Harry Potter" i "Zwiadowcy"- Johna Flanagana.
6. Najśmieszniejsza rzecz jaka Ci się przydarzyła to..? 
Spotkałam mojego nauczyciela od historii na dziale z kobiecą bielizną. Był sam. Żadnych ludzi w okół nie było, przynajmniej tak myślał. Przymierzał stanik. NIe wiem czy mam się śmiać czy płakać :D Ale potem mnie zauważył, jego mina- bezcenna. :D
7. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
Jeżeli dwie kolędy na flecie się liczą- to tak. :D
8. Jesteś od czegoś uzależniona/y ?
Gdyby się bardziej przyjrzeć to dużo by tego wyszło haha. Na pewno książki, internet i muzyka oraz anime :)
9. Najgorsza rzecz jaka Ci się przydarzyła to...?
Najgorsza? Dużo można by tu zaliczyć. Ale taka jedna z najgorszych to to, jak prawie spaliłam się w tramwaju. W ostatniej chwili zdążyłam wyjść, kiedy buchnęło ogromnymi płomieniami. Do tej pory mam uraz do tego środka transportu, a jak już muszę nim jechać, to tylko przy drzwiach, cała spięta, zero kontaktu ze mną. Możliwe, że jeszcze można zaliczyć to, jak jadąc autostradą 200 km/h koło nam odpadło i prawie zostaliśmy staranowani przez ciężarówkę. Ciekawe prawda?
10.  Załóżmy, że na kilka dni w tajemniczy, magiczny sposób masz możliwość zmienić płeć. Zrobiłabyś/ Zrobiłbyś to?
Pewnie tak. Poznałabym inny punkt widzenia. Nowe wrażenia i przygody. To coś co lubię :)
11. Co robisz w tej chwil ?
Odpowiadam na pytania zadane przez Niedoskonałą :D 

Przepraszam was bardzo, ale nie mam kogo nominować, ponieważ jak czytam jakieś blogi, to autorzy nie biorą udziału w takich zabawach. Ostatnio przerzuciłam się na fanfiction.net :) 

Pozdrawiam was całym moim serduszkiem :)
Czekajcie z niecierpliwością.
Alexandra Black.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz